الأربعاء، ديسمبر 03، 2008


Tota 1

هناك 36 تعليقًا:

Empress appy يقول...

لا بجد مش عارفه اقولك ايه انت فعلا كنز وعلى فكره ممكن تبقى معانا فى بيكيا عادي واسمح ليه ابقى اخد صور من بتاعت حضرتك فى البوستات بتاعتي ولا تقلق هقول انها من تصوير حضرتك
الورده الزقا تحفه بجد اوي

محمد عتلم يقول...

شكرا جدا ليكى يا آبى بس انا ليا استفسار صغير .. انا علقت على بوستات فى بيكيا بس للاسف التعليقات مظهرتش خالص ولا بالطبل البلدى بس عموما انا هقوللك على المفيد :
انا فعلا عجبتنى فكرة البؤجه ونفسى اشارك فيها بجد بس انا للاسف مش فى مصر بس انا بروح مصر كتير بس فى اوقات مش مترتبه وده بسبب طبيعة الشغل يعنى ممكن انزل بكره فى شغل مستعجل وامشى فى نفس اليوم او اقعد يومين مثلا . فأرجو انك تدينى طريقه مختصره عشان لو جيت مصر فى اى وقت اقدر اديكو البؤجه .
وبالنسبه للصور اللى هتستعمليها فى البوستات بتاعتك معنديش مانع طبعا واهو كله بثوابه ويجعله عامر

mostafa rayan يقول...

الصور حلوة فعلا
كل سنة وانت طيب

محمد عتلم يقول...

وانتا طيب يا عم مصطفى وشكرا على تشريف سيادتك للمدونه

Empress appy يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
اقصوصه يقول...

فعلا صوره رائعه

بانتظار الجديد:)

محمد عتلم يقول...

شكرا جدا اقصوصه ونورتى المدونه

ابن آدم يقول...

بس عرفتني إزاي ؟

ههههههه

أصل إنت جيت عالحتة اللي بتوجع أوي

أنا مغرم بالفن ..

رسم الوجوه

تصميم الأزياء

التصوير

الفوتو شوب

الديكوريشن

.............

عموماً أنا مبسوط جداً إن إنت كنت السبب إني أدخل هنا ..

وبالمناسبة صورتك إنت كمان حلوة

:)

محمد عتلم يقول...

عموما شرفت يابن ادم وهواياتك اللى انتا بتحبها كلها بتربى دماغ حلوه
انجوى بيها

صبرني يارب يقول...

تصويرك حلو اوي على فكره

انا باحب التصوير جداااا

وباصور مش بطال بالنسبه لواحده لا درست ولا نمت هوايتها ولا اي حاجه بصراحه ههههههههههههههه

بس انا باحب التصوير والصور عموما باشوفها ابلغ من الكلام

انا شوفت مدونتك كلها تقريبا

تحياتي لك

محمد عتلم يقول...

شكرا (صبرنى يارب) على زيارتك للمدونه والحمد لله ان ربنا صبرك وقدرتى تشوفى المدونه كلها وعموما التصوير فعلا شىء جميل واستمرى فى التصوير عشان خبرتك تزيد

Empress appy يقول...

افتح ميلك انا بعت لك قبل ما اعملها هههههههههه افتح الميل بتاعك

د. إيمان مكاوي يقول...

صور جميله جدا ..وخاصة المنظر الطبيعيه
تحياتي لموهبتك

محمد عتلم يقول...

شكرا اخت ايمان على زيارتك وعلى فكره انا كمان بحب المناظر الطبيعيه جدا

Adem Salhi يقول...

أخي العزيز؛
اكرر شكري مرة أخرى و لو يسمح لي المدونون المصريون ان أتمنى عليهم ان يضعوا لوغو التدوينة البيضاء منذ الآن لأن ذلك سيكون بمثابة الاشهار للحملة وهو ما سيزيد من عدد المشاركين انشاء الله؛ كما ان كل تدوينة تدعو الى المشاركة سيكون مرحبا بها
تحياتي و شكرا لكم

حاجات جوايا يقول...

السلام عليكم أخى الفاضل

بارك الله لك فى موهبتك الجميلة
الصور كلها رائعة بجد ما شاء الله
عجبتنى اوى الوردة الزرقا والصور اللى بخلفية سوداء عموما عشان فيها بعد وتجسيم

وفقك الله دائما

سالى

محمد عتلم يقول...

ادهم الصالحى
شكرا لمرورك وانشاء الله المدونه البيضا تكون ليها صدى

محمد عتلم يقول...

حاجات جوايا .... سالى
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
شكرا لزيارتك وعموما لسه فيه صور تانيه للورده الزرقا بس هنشر صورها قريبا انشاء الله

بنت الغربة يقول...

سلام عليكم الاول وشكرا انك شرفت مدونتى
مدونتك حلوة قوى وصورك جميله قوى خصوصا انى باعشق الورد
بس احلى صورة عجبتنى هى face to face
لانى تقريبا رسمت زيها مع اختلاف بسيط
انا عارفه ان ماعادش حد بيرسم دلوقت وكله على الكمبيوتر
بس انا لسه باحب ارسم ولو انى معنديش وقت
تحياتى ليك ونفسى لو سمحت فى منظر لغروب الشمس لو عندك
وانا هاضيفك عندى بعد اذنك طبعا
تحياتى ليك

محمد عتلم يقول...

بنت الغربه....
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته, شكرا على تعليقك الجميل بس لو انتى بترسمى فكملى الرسم بتاعك بأيدك علشان مهما استخدمتى الكومبيوتر مش هيطلع احساسه زى احساس ايدك ابدا طبعا الايد احسن واروع بكتير وبالنسبه لغروب الشمس قريبا جدا هتكون موجوده انشاء الله

كيكى عوووووو يقول...

اييييييية الجمال دة؟
؟؟؟؟؟
عووووو

كيكى عوووووو يقول...

حلوة اوى بتاعت حرية
***
وبتاعت علشان تشوف الدنيا
انت فنان بجد الصوركلها تحفة تحفة
مدونة مميزة جدا فعلا
تحياتى...لك والى الامام
عووووو

محمد عتلم يقول...

كيكى ....:
اولا يا ماااااااااااماااااااااا
اصلى اتخضيت من العوووووووو
ثانيا ليه الخضه دى هوا انا ناقص خضضان ؟ ثالثا المدونه زادها فزع اقصد شرف انك خضيتيها يوووووووه قصدى زرتيها
لالالا انا مش عارف اتكلم واعصابى بايظه خالص روحى منك للكاميرا بتاعتى وعلى فكره انا رايح اخضك فى مدونتك

انا حره يقول...

اول مره ازور مدونتك واول مادخلت وشفت معظم البوستات مبقتش فاهمه دا ايه يعنى انت اللى راسمهم وومصورهم ولا عاملهم عالكمبيوتر ولا منزلهم من عالنت وناشرهم اصلهم بجد حلوين اوى

بس لما قريت التعليقات فهمت انك انت اللى عامل كل دا بنفسك

بجد موهبه رائعه ونعمه من عند ربنا

ربنا يباركلك فيها وعلى فكره كمان صوره بنوتك زى الشربات والعسل ربنا يخليهالك

محمد عتلم يقول...

انا حره
شكرا على زيارتك للمدونه وشكرا على تعليقك . وكل واحد فينا ربنا خلق فيه موهبه ممكن تكون مش ظاهره بس اكيد موجوده فى اى شكل من الاشكال. دورى عليعا هتلاقيها اكيد
وعلى فكره البنوته دى تبقى بنت اخويا بس انا بموت فيها

طـائر الليــل الحـزين يقول...

اسمحلى احيييييييك على مجموعة الصور الجميلة جداااا اللى شوفتها عندك
وكمان اسمحلى انى اكون صديقة للمدونة بتاعتك
تحيااااااااتى ايها الفنان

محمد عتلم يقول...

طائر الليل الحزين :
تنورى وتشرفى المدونه فى اى وقت وشكرا ليكى

Empress appy يقول...

انت سكت على كده انا عاوزه صور جديده صورك بتودينى فى دنيا تانيه محتاجه لها دلوقتى

كيكى عوووووو يقول...

مفيش جديد الوردة الصفرا حلوة اوى اوى **انا مشفتهاش المرة الى فاتت
فيروز دى بنتك صح***
ماشاء الله عليها بجد نقية اوى
انت فنانلدرجة مش عارفة ةاوصف بجد صورك كلها تحفة كلها عايز ينزلها بوستات خواطر رغم انها بتكلم لوحدها
انزل بجديد بقى
عااااااا
عووووووو

محمد عتلم يقول...

ابى
صورى بتوديكى فى حتت تانيه ؟؟ ماشى ماشى ... حيث كده بأه انا ناوى المره دى اوديكى فى حته بعيده اوى هتعجبك واحتمال تفضلى فيها واهو من نفسى نرتاح من خرفانك اللى بتنطح شويه يا بتنجاااااااااانى

محمد عتلم يقول...

يا كيكى عوووووو
شكرا على الكلام الحلو ده وهيكون فيه حاجه جديده قريب جدا جدا تحفه
وعلى فكره ياكيكى فيروز تكون بنت اخويا بس باعتبرها بنتى عشان بموت فيها بجد

Empress appy يقول...

كده كده واهون عليك طيب بزمتك مين ينكد عليكوا كل يوم دا انتم ادمنتوا نكدي

منيرة سليمان يقول...

أعتبر مدونتك متحف فني راقي جداًً00
لك مني صادق الدعوات بالتوفيق والنجاح المستمر00

محمد عتلم يقول...

نور
شكرا ليكى يا نور
ومش متحف اوى يعنى دا انا على ادى

غير معرف يقول...

حلوة اوى يا خالو .. تسلم ايدك يا جن انا مهما قولتلك مش حقدر اعبرلك عن حبى ليك ... انا بحبك اوى ... باى باى ...

محمد عتلم يقول...

ايه يا كوكو .. ازيك وعامل ايه من غيرنا؟؟