الثلاثاء، ديسمبر 30، 2008

The
Moon




هناك 12 تعليقًا:

Empress appy يقول...

لا مش ده اللى بشوفه انا بشوف واحد تانى فيه وش ماما هو ليه مش شايفه ده فيه وش ماما
انت صورت الاقمر ده فين بقى

محمد عتلم يقول...

انا مصوره من البلكونه بتاعتى
يمكن القمر اللى عندى غير القمر اللى عندك او يمكن تشابه اسماء او يمكن فرق التوقيت

غير معرف يقول...

هوه مش فرق التوقيت ولا حاجه بس كل حد فينا بيشوف الصوره بإحساس غير التاني

Empress appy يقول...

ممكن يكون فرق توقيت فعلا لان ماما كانت نايمه ساعتها عموما تسلم ايديك بجد

محمد عتلم يقول...

ابى
اقتنعتى خلاص انه فرق توقيت ؟؟
عموما شكرا واى خدمه
المره الجايه احتمال اوديكى ورا الشمس
خليكى مستعده

Empress appy يقول...

طيب استنى نضارتى اتكسرت وانا عاوزة واحده جديده واجيب صن بلوك كمان

محمد عتلم يقول...

انتى بتخلعى ولا ايه ؟؟؟
عندك نضارتين تحت فى المدونه
واحده ريبان والتانيه فوج
اختاريلك واحده وبلاش تلاكيك

Empress appy يقول...

لا انا بلبس ديور لما تبقى تجيب ليه موافقه ههههههه انا رديت عليك فى الحكمه على فكره

غير معرف يقول...

شفت القمر نطت لفوق فى السما :))


وعجبى!!

جميلة دى..بس بردهتبصش للقمر كتير :D
خاصة وهو 14





صباحك جنة







سارة ربيع

محمد عتلم يقول...

شفته ؟ ماشفتوش.
يا جاهيناتك يا عم
انا مش مطمنلك وانتى غير معروف كده يا ساره

سيد يقول...

صوره حلوه بس ياريت تعرفنا بالتفاصيل بتاعت كل صوره صورتها

نوع الكاميرا والعدسات علشان نتعلم منك

كلاماتا؟؟

محمد عتلم يقول...

سيد كلاماتا
ازيك يا وله يا كلاماتا وعامل ايه ؟؟
والله واحشنى جدا جدا . وبعدين انتا عايز تتعلم المهنه وانتا اصلا عايش فى وسط مجتمع مصورين .. دا انتا عندك فى المنطقه ييجى 200 مصور او اكتر .. ده غير اللى بيجيلك لغاية عندك . بس عموما انا لما اشوفك هقوللك على كل حاجه
نورت يا كلاماتا