الأحد، نوفمبر 02، 2008


فيروز عتلم

هناك 8 تعليقات:

sara rabie يقول...

بريئة :)

محمد عتلم يقول...

بريئه جدا

dodda يقول...

كل بنات العيله دى حلوين زيها كده

والصبيان وحشين زيك كده
:O)

محمد عتلم يقول...

Dodda
لالالا العتالمه كلهم حلوين بنات ورجاله
بس انا اللى طالع وحش اوى لوحدى
وبعدين دى فيروز بنت حاتم الله يرحمه
هتطلع وحشه لمين ؟؟؟ لازم تكون قمر

غير معرف يقول...

اكيد انا حلو برده ، مش كده ولا ايه .. قولهم يا خالو خليك جدع .... عايزين تشوفوا الجمال الصح اتفرجوا على الاسطورة (Koko) !!!!! انا بالطبع اجمل واحد فى العيله دى !!!!!!!!!! هههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

الاسطورة كوكو
لاء و مالو
فيروز دى ملاك بس عتلمى يعنى لا تتحكى و لا تتقاااااااال

محمد عتلم يقول...

ياسو
ايوه كده والنبى ردى على العبيط ده
آل اسطوره آل

Koko Atlam يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه ولا يهمنى اللى انتو بتقولوه ده ، برده انا الاسطورة ، ده لو كان عاجب ...... وبعدين انا و فيروز واحد ولا ايه ؟ ..!