الخميس، أكتوبر 30، 2008



انا فى الصحرا

هناك 12 تعليقًا:

ابن آدم يقول...

ههههههههههه

لذيذة جداً

محمد عتلم يقول...

ولعلمك انا عانيت جدا عشان الصوره دى وشوية صور كمان عشان انا خبطت 800 كيلو عشان اروح المكان ده (سيوه) ورجعت فى نفس اليوم وانا اللى مصورها لنفسى

sara rabie يقول...

الله


سيوه
:)

لاء.. صوره تستحق تضرب لها مشاوير


حلو اوى

محمد عتلم يقول...

شكلك بتحبى سيوه والاماكن الجامده دى يا ساره

sara rabie يقول...

سيوة..نفسى ازروها

قرات عنها كتير..حبتها اكتر من بهاء طاهر فى السيميائى

النخيل والجريد الى بيهزه الهوا

الصحرا والمساحات العجيبه

البيوت

حتى البس السيوى والتطريز

تعرف انا اتعلمته فى مره زمان :)

يعنى..اتمنى اروح بسرعه

محمد عتلم يقول...

هنلك هتلاقى الطبيعه اللى خلقها ربنا والحياه بسيطه ومافيهاش دوشه وكلاكيع وكل حاجه بطبيعتها

غير معرف يقول...

بلا سيوة بلا ارف ، انا راجل ديموقراطى وبنتمى لبلدى .. ما اجمل (كفر خضر) !!

محمد عتلم يقول...

كوكو
خليك فى كفر خضر واوعى تخرج منها
اخرج السهاريج

غير معرف يقول...

اجمل صوره ليك

عتلم يقول...

اللة عليل يا كريم اصيل وبتحب بلدك

محمد عتلم يقول...

غير معروف
شكرا يا عم .. بس كنت عايز اعرف انتا مين

محمد عتلم يقول...

عتلم
انتا مين ياعم عتلم ؟؟
عرف نفسك